Hallo allemaal,
op deze manier wil ik jullie op de hoogte brengen van de blijde geboorte van mijn fotoboek. Na dik anderhalf, bijna twee, jaar werk is het dan eindelijk helemaal af en gereed voor publicatie.
Het is een instructieboek van 150 pagina's in kleur op A4 formaat over het fotograferen op safari in Afrika. Het boek is geschreven in de Engelse taal om een wat grotere doelgroep te kunnen bereiken. Nadat ik in 1991 voor het eerst naar Afrika ging om daar te fotograferen en vervolgens wat foto's op internet plaatste, heb ik ontelbare e-mails gekregen met verzoeken om informatie en hulp. Uiteindelijk heeft dat me doen besluiten om dat alles eens netjes geordend bij elkaar te brengen in een boek.
Het boek behandelt o.a. uitrusting, techniek, reisvoorbereiding, manieren van fotograferen en digitale nabewerking. En dat alles specifiek gericht op het fotograferen tijdens een safari reis in Afrika. Ook dingen als de voornaamste diersoorten en medische aandachtspunten worden behandeld.

Je kunt het boek bekijken op:
http://stores.lulu.com/wildpictureGroeten,
Hans
P.s. Als dit bericht gezien wordt als commercieel en dan in een ander deel van het forum thuishoort, mag het daarheen verplaatst worden.